TARZ OLMAK PAULMARK

İlk kez geniş çapta bir reklam kampanyası ve celebrity iş birliği yapacak olan Paulmark için bütünsel bir marka stratejisine ve 360° kreatif çalışmalara imza attık.

Günlük hayatta kullandığımız “Benim bi’ tarzım var” iç görüsünden yola çıkarak; fiyat, renk, yaş fark etmeksizin “herkesin bir tarzı vardır” dedik. Birbirinden farklı hedef kitlelere hitap ettiğimiz bu strateji doğrultusunda, tarz olmayı Paulmark’la özdeşleştiren bir marka söylemi hazırladık.

Celebrity olarak; Z kuşağının severek takip ettiği, genç, dinamik ve tarz bir isim olan Ayça Ayşin Turan’ı Paulmark’ın marka yüzü olarak seçtik.

Ayça Ayşin Turan’ın “Tarz Olmak Paulmark” dediği lansman filmimiz, İstanbul Finans Merkezi’nin görkemli atmosferinde hayata geçti. Farklı tarzdaki kombinleri başarıyla taşıyan Ayça Ayşin Turan’a özel olarak hazırlanan “Tarz Olmak Paulmark” jingle’ı eşlik etti.

Ayça Ayşin Turan x Paulmark iş birliğini inşa ettiğimiz sürecin konvansiyonel ve dijitalde tüm adımlarını başarıyla üstlendik.

  • TVC
  • Lansman kampanyası
  • Özel müzik & jingle yapım süreci
  • Açıkhava reklamları
  • Dijital reklamlar
  • Medya planlama & satın alma